De Groene Weg in samenwerking met Versplatform

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Franchiseformule De Groene Weg, een keten van biologische slagers, is vanwege haar groeiplannen een samenwerkingsovereenkomst met Versplatform Nederland aangegaan.

De diensten van Versplatform Nederland zullen zich richten op de marketing en communicatie van De Groene Weg. Zij ondersteunt, adviseert en begeleidt de slagers op strategisch vlak. Ook verzorgt de specialist in versmarketing de online diensten en instore communicatie. Allard Bakker, algemeen directeur van De Groene Weg, is verheugd met de overeenkomst: “Versplatform Nederland is een organisatie die iets toevoegt aan onze De Groene Weg-formule. We hebben ambitieuze plannen met De Groene Weg en ik ben er zeker van dat Versplatform Nederland ons gaat helpen die te realiseren.” De Groene Weg slagers verkopen uitsluitend vleesproducten die afkomstig zijn uit de biologische landbouw. De gehele keten is in eigen regie, vanaf de biologische boerderijen tot aan de winkel. De Groene Weg heeft momenteel 13 ambachtelijke slagerijen in Nederland.

dinsdag 25 juni 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.