De Nationale Franchisegids en Econocom bezoeken The Loop in Antwerpen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

IMG_1829
Afgelopen woensdag 13 mei bezocht een selecte groep van 25 Nederlandse franchisegevers onder begeleiding van De Nationale Franchise Gids en Econocom Retail de winkel van de toekomst ‘The Loop’ in Antwerpen.

The Loop laat retailers zien hoe zij hun customer experience kunnen optimaliseren door middel van de nieuwste technische mogelijkheden en ontwikkelingen in de retail die op dit moment direct realiseerbaar zijn en al toegepast worden. “Geen toekomstmuziek”, volgens Bart Creemers, Strategisch Directeur bij Econocom Nederland BV. “Alle vertoonde oplossingen zijn direct implementeerbaar in de winkel van nu, een groot aantal retailers weet echter simpelweg niet af van de mogelijkheden van deze producten.”

Dit was dan ook doel van deze middag; retailers kennis laten maken met een tal van mogelijke innovatieve ontwikkelingen voor hun formule inclusief een financieringsoplossing op maat. Voorbeelden van tentoongestelde producten waren: camera’s met gezichtsdetectie, slimme winkelpoortjes, RFID tag implementatie, geurmarketing, 3d printing, interactieve spiegels en winkel display projectie. Aanwezig waren formule managers van o.a. Rituals, Jumbo, Oil & Vinegar, Albert Heijn, Lincherie, AMI Kappers, Anne & Max en Ritel. Allen gaven aan het een zeer inspiratievolle middag te vinden.

 
Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.