Djewel Bijoux succesvol met social media

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


De combinatie van ‘clicks & bricks’ werkt goed voor Djewel Bijoux. Alle Djewel winkels maken steeds vaker gebruik van de social media om speciale klantavonden, nieuwe collecties en leuke acties aan te kondigen. Zo organiseerde Djewel Bijoux Tilburg op 22 oktober jl. haar eerste Ladies Night. Via Facebook en Twitter konden mensen zich aanmelden voor een avond vol style advies en speciale acties. En dat gebeurde in groten getale: binnen no time waren alle plaatsen gereserveerd. Voor aanmelders die net te laat waren, is er goed nieuws. Vanwege het grote succes volgt er binnenkort een nieuwe Ladies Night.
 
Djewel Bijoux is de modeformule voor bijoux en modeaccessoires die zich specifiek richt op kleinere plaatsen en wijkcentra van de grotere steden. De basis is een sterk en betaalbaar assortiment in combinatie met snel wisselende, modieuze collecties. Naast sieraden zijn dat ook zonnebrillen, riemen, tassen, verzamelsystemen en andere modeaccessoires.

dinsdag 30 oktober 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3