Donderdag 21 november vond de prijsuitreiking plaats van de verkiezing tot Beste Website van het Jaar 2024. De website van eazie, The Asian Good Food Bar keten, viel tweemaal in de prijzen. En is verkozen tot beste website van het jaar én tot meest populaire website van het jaar.
Beste fastservice keten van Nederland
Eerder dit jaar is eazie net als in 2019 en 2023 verkozen tot Beste fastservice keten van Nederland. En ontving de keten ook de award voor de hoogste klanttevredenheid (NPS-score) onder de grootste fastfoodketens in Nederland.
Shengli Huang, oprichter van eazie ziet deze prijzen vooral als blijk van waardering vanuit gasten: “De prijzen laten zien dat het merk eazie geliefd is. Maar vooral ook dat de gekozen positionering en strategie van eazie succesvol is. Een van onze strategiepijlers is continue innovatie. Met slimme oplossingen maken wij het verschil voor onze franchisenemers én onze gasten. Vorig jaar is eazie hiervoor erkend als één van de top 5 spelers in Europa op het gebied van franchise en innovatie bij de European Franchise Awards 2023. Ook de prijswinnende website biedt krachtige voordelen voor zowel onze ondernemers als onze gasten”.
Groeistrategie
Rob Wolfs, directeur eazie: “Onze gasten zijn vaak bewust levend en multicultureel. Onze strategie is om healthy food voor iedereen betaalbaar en toegankelijk te maken. De omnichannel gedachte is dat wij de gast centraal stellen in alles wat wij doen en op onze kanalen, eat in, afhaal en warme maaltijdbezorging. Door ons platform van menu based te transformeren naar retail based zijn wij uniek in fastservice. Dit maakt onze Asian Good Food op een unieke manier nóg toegankelijker. Wij denken binnen een aantal jaren te kunnen groeien naar 50 vestigingen met een landelijke dekking.”
Over eazie, the Asian Good Food Bar
De Nederlandse franchiseformule eazie is in 2004 opgericht door twee Nederlandse broers (met Aziatische roots). Ze groeiden op met de Aziatische kennis dat lichaam en geest met elkaar verbonden zijn. Als je niet goed voor je lichaam zorgt, merk je dat mentaal en andersom. Volgens de Aziatische leer vormt gezond en lekker eten de basis voor een gelukkig leven. Eazie implementeert deze leer in haar concept.
Alle Aziatische maaltijden, sandwiches en poké bowls worden à la minute bereid op basis van verse ingrediënten en zijn zeer betaalbaar. Naast het gebruikelijke menu kunnen klanten ook kiezen voor een zelf samen te stellen veganistisch, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht.
De Nederlandse franchiseketen is goed voor 30 vestigingen in 2024 in Nederland. En verwacht een groei naar 50 locaties in 3 jaar. De totale marktwaarde in Nederland is 100 locaties.