Marktonderzoekbureau YouGov (voorheen CPS GfK) heeft voor de 9e keer op rij haar onderzoek naar gasttevredenheid in het Out Of Home kanaal afgerond. In dit grootschalige consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van bijna 70 Out of Home formules in kaart gebracht. In de categorie Fastservice is eazie de duidelijke winnaar, aldus YouGov/GfK. Deze award is een bevestiging dat eazie on top of the market is. Na de winst in 2019 en 2023, wordt de prijzenkast in 2024 hiermee verder aangevuld. Good Food, Good Vibes!Founder Shunli Huang: “Wij geloven dat lekker, gezond en betaalbaar eten je happy maakt. En dat is precies wat ons Asian good food met je doet! Ons eten is niet alleen supersmaakvol, het zit ook nog bomvol goodies en wordt on the spot voor je bereid. Van vegan tot glutenvrij en van halal tot eiwitrijk of caloriearm, even snel on the go of lekker slow, alleen of gezellig samen, bij eazie kan het allemaal. Hiermee zit eazie boven op de trends; vers, gemak, gezond, snel, goede prijs, genieten en vooral heel erg lekker.” GroeistrategieRob Wolfs, directeur eazie: “Onze gasten zijn vaak bewust levend en multicultureel. Onze strategie is om healthy food voor iedereen betaalbaar en toegankelijk te maken. De omni-channel gedachte van eat in, afhaal en warme maaltijdbezorging is een zeer belangrijk onderdeel van deze strategie. De awards die eazie wint bevestigen dat de gasten het concept enorm waarderen. Wij denken binnen een aantal jaren te kunnen groeien naar 50 vestigingen met een landelijke dekking.” Over eazie, the Asian Good Food BarDe Nederlandse franchiseformule eazie is in 2004 opgericht door twee Nederlandse broers (met Aziatische roots). Ze groeiden op met de Aziatische kennis dat lichaam en geest met elkaar verbonden zijn. Als je niet goed voor je lichaam zorgt, merk je dat mentaal en andersom. Volgens de Aziatische leer vormt gezond en lekker eten de basis voor een gelukkig leven. Eazie implementeert deze leer in haar concept. Alle Aziatische maaltijden, sandwiches en poké bowls worden à la minute bereid op basis van verse ingrediënten en zijn zeer betaalbaar. Naast het gebruikelijke menu kunnen klanten ook kiezen voor een zelf samen te stellen veganistisch, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht. De Nederlandse franchiseketen is goed voor 31 vestigingen in 2024 in Nederland. En verwacht een groei naar 50 locaties in 3 jaar. De totale marktwaarde in Nederland is 100 locaties. |
eazie wederom verkozen tot de beste fastservice restaurant keten van Nederland door YouGov
Ontvang gratis meer informatie over eazie
"*" geeft vereiste velden aan
Meer informatie over franchisen bij
eazie