Ekoplaza legt focus op online foodretail

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Ekoplaza gaat zich meer richten op de online foodretail. De biologische supermarktformule wil nog voor de zomer de maaltijdboxen introduceren en daarnaast wordt die dienst beschikbaar via een nieuwe app. “We willen ook in toenemende mate werk gaan maken van het thuisbezorgen”, laat Ekoplaza-directeur Erik Does aan Shopper Marketing Update weten.

Does voorziet dat de online foodretail aan het begin staat van een grote groei. De Ekoplaza-directeur spreekt van een strategisch oriëntatietraject. Formules weten dankzij de online benadering van shoppers steeds beter de klanten op maat te benaderen. Ekoplaza groeit mee in deze ontwikkeling, maar blijft wel trouw aan de eigen formulewaarden.

De biologische supermarktformule wil zich niet neerzetten als een supermarkt voor iedereen. “We richten ons niet op de vulling van de mens, maar op de voeding. We zijn zeker niet heilig, maar we zijn er absoluut van overtuigd dat biologische voeding bijdraagt aan een betere wereld en een betere gezondheid”, aldus Does.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.