ElectronicPartner zet in op beleving

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Recentelijk is ElectronicPartner gestart met de ombouw van Maxwell-vestigingen naar EP:Maxwell volgens het nieuwe EP:Concept. Het concept onderscheidt zich door de belevingselementen en een huiselijke sfeer. Klanten kunnen de producten zelf testen en kunnen op deskundig en professioneel advies rekenen.

“Maxwell stond voor ‘de laagste prijs’. Dat gaat veranderen. De positie van ElectronicPartner in de markt is gebaseerd op services en een persoonlijke benadering, daar ligt onze kracht. Daarbij is marktconformiteit het uitgangspunt. Wij geloven in winkels die toegevoegde waarde bieden. Winkels met beleving en een eigen uitstraling”, aldus Patrick van Tent, directeur marketing/inkoop. “In 2020 vindt naar verwachting 30% van de verkopen online plaats; dat betekent dat 70% in de winkel zal worden verkocht. De winkel blijft in onze ogen een belangrijke rol spelen, nu en in de toekomst. Het shopconcept, het assortiment, presentatie, merkenkeuze en kleurstelling, dragen voor een belangrijk deel bij aan de winkelbeleving en daarmee aan de besluitvorming van de consument.”

De eerste EP:Maxwell is in Echt geopend. De vestiging is voorzien van kwaliteitsmerken en vooruitstrevende productgroepen als 3D-printing, smart watches en activity trackers. Ook kan men hier terecht voor EP:Pasfoto Service. De aankomende maanden worden er nog vijf EP:Maxwell vestigingen geopend. De overige 10 vestigingen worden volgend jaar verbouwd.

Affiniteit met consumentenelektronica en franchising? Vraag hier informatie aan om te ondernemen bij Electronic Partner.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class