Emté introduceert nieuw concept: Emté 3.0

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Emté onthulde op woensdag 11 november jl. een nieuw winkelconcept genaamd Emté 3.0. De eerste pilotwinkel Emté 3.0 werd geopend in Dieren en kenmerkt zich door veel meer vers, een bakkerij, een slagerij en centraal in de winkel een keuken.

In de keuken van Emté worden verse maaltijd-, lunch-, rauwkost- en fruitsalades gemaakt. Verder is de kaasafdeling uitgebreid en zijn duizend artikelen in prijs verlaagd.

Naast het vernieuwde concept heeft Emté tegelijkertijd ook haar nieuwe logo gelanceerd. Zowel de huisstijl als de winkelinrichting is flink onder handen genomen. “We zijn gaan denken vanuit de kracht van Emté en grote broer Sligro. Dat heeft een volledig nieuwe supermarkt opgeleverd”, aldus de zegsman.

De fysieke formule is nu compleet vernieuwd, maar online volgt in een later stadium. “Een webshop is uiterst functioneel, terwijl de nieuwe Emté helemaal aan het andere einde van het spectrum zit”, zegt Sligro-topman Koen Slippens. “We willen met deze winkel de klanten inspireren. Online volgt zeker als vervolgstap.”

Naast de nieuwe winkel in Dieren, zal Emté de 3.0-formule ook nog in Uden en Nieuwegein gaan testen.

Het ANP heeft een video geproduceerd over de opening van de eerste Emté winkel met een de nieuwe supermarktformule. Klik hier om de video te bekijken.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3