EMTÉ positioneert als ‘good food’-merk

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De supermarktketen EMTÉ gaat zich profileren als ‘good food’-merk. Door de Sligro-organisatie worden verschillende onderscheidende producten in het assortiment geïntroduceerd. Dit maakt RetailNews bekend.

De introductie zal stap voor stap verlopen. De komende maanden gaat de formule onderscheidende en hoogwaardige items aan het assortiment toevoegen. Sligro wil hiermee de synergie tussen foodservice en foodretail verhogen. Het assortiment van Sligro ligt op een veel hoger niveau dan het assortiment van de meest culinaire supermarkt, stelt bestuursvoorzitter Koen Slippens. Dit zal meer invloed krijgen op EMTÉ.

Een van de assortimentsuitbreidingen is het aanbieden van ‘laafbrood’. Dit komt voort uit een samenwerking tussen Sligro en de Efteling en is een serie topkwaliteit brood.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class