[Especially for me… – Column Marja Groen]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

La Differenza - Marja Groen
Heerlijk in het vroege voorjaarszonnetje winkel ik langs de Utrechtse grachten. De geuren en kleuren van de bloemenmarkt sieren de straatjes, de Domklokken luiden op de achtergrond en ja, zoals in elke stad, treffen we traditioneel op de brug, fietsen. Merken en modellen staan ‘gestapeld’ vast aan het gietijzer van de brug. Als vanouds. Nu ja, dat laatste lijkt maar zo. De oplettende kijker ziet dat het beeld wel degelijk is veranderd en nee, dan heb ik het niet over de ‘evolutie’ van de fiets. Los van de merken en modellen biedt het beeld een spectrum van smaken met een palet van kleuren en versieringen. Van roze met bloemetjes, een tijgermotief tot een legerprint. De nieuwsgierigheid is gewekt. Van wie zouden die fietsen zijn, wat maakt hen bijzonder? Nu ja, die van dat tijgermotiefje is vast modegevoelig en hip.

Klik hier voor het gehele artikel…

dinsdag 22 maart 2011.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class