Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Eten met gemak verlengt overeenkomst met Mark Verwijst

Mark_Verwijt_Nieuwe_franchisenemer

Onlangs ondertekende franchisenemer Mark Verwijst een nieuwe overeenkomst met franchisegever Eten met gemak. Hiermee blijft de ondernemer ook voor de komende jaren verbonden aan de maaltijdservice. In de overeenkomst zijn een aantal verbeterde afspraken vastgelegd waarmee Verwijst meer ruimte krijgt om zich vanaf heden volledig te kunnen focussen op de groei van zijn onderneming.

Mark is inmiddels al bijna zo’n vier jaar actief als franchisenemer voor Eten met gemak. Voordat hij zich aansloot bij deze onderneming had Verwijst zelf ruim twintig jaar een horecabedrijf. Tevens had hij zelf ook een franchiseformule opgezet. Maar hier kon hij geen voldoening uit halen en miste met name het klantcontact waarna hij op zoek ging naar een nieuwe vervolgstap in zijn carrière. In het verzorgingstehuis, waar zijn vader woont, kwam hij toen in contact met een andere franchisenemer van Eten met gemak.

Onder de mensen zijn, dat is wat hij graag wil. En dat is waar hij bij Eten met gemak mee aan de slag kan. Inmiddels heeft Verwijst zijn vestiging in Den Bosch van waaruit hij niet alleen de gemeente Den Bosch maar ook de gemeenten Bernheze, Best, Boxtel, Laarbeek, Meierijstad, Schijndel, Sint-Michielsgestel, Son en Breugel en Uden voorziet van de heerlijke maaltijden van Eten met gemak. Dat doet hij met veel plezier samen met zijn team bestaande uit intussen negen collega’s. “Door de nieuwe overeenkomst ben ik behoorlijk gegroeid. Ik heb extra personeel aangenomen om mijn klanten op een juiste manier te kunnen blijven bedienen”, vertelt Verwijst. “Daarnaast kan ik met deze overeenkomst een stuk efficiënter werken, zonder daarbij mijn flexibiliteit te verliezen.”

Maar het realiseren van groei is niet het enige waar Verwijst op inzet. Werkplezier speelt voor hem daarin ook een grote rol. En dat bestaat vooral uit het vele klantcontact dat hij heeft. “De eenzaamheid onder de ouderen is enorm. Soms voel ik me zelfs meer een mantelzorger dan een bezorger. Hierdoor bouw je echt een band op en dat is wat de klant heel erg waardeert. De dankbaarheid en het respect die ik dan van de klant terug krijg, daar krijg ik energie van. En dit kan ik gelukkig de komende jaren ook blijven doen!”

Ontvang gratis meer informatie over Maaltijd Thuis

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

Maaltijd Thuis

×