Expert hecht belang aan koopervaring

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Franchiseorganisatie Expert wil graag de koopervaring van haar klanten weten. Mits de klant dit doet, dan heeft hij in 2013 elk kwartaal de mogelijkheid om zijn aankoopbedrag terug te krijgen.

Inmiddels heeft Expert al veel feedback gekregen en de organisatie komt haar belofte dan ook na. Zo heeft de familie Gielink uit Castricum een symbolische cheque ter waarde van 229 euro ontvangen van Jorrit Bot van Expert Castricum. “Ook minder positieve ervaringen worden beloond”, vertelt Bot. “We zijn namelijk blij met alle feedback. Na de aankoop wordt de klant uitgenodigd om een tiental vragen te beantwoorden op de website van Expert. We horen natuurlijk het liefst positieve geluiden, maar ook minder positieve ervaringen worden door de organisatie als waardevol gezien. Expert maakt hiermee op geen enkele wijze onderscheid in de selectie. Dit betekent dus dat alle deelnemers evenveel kans maken om hun aankoopbedrag terug te verdienen”. Afgelopen september heeft Expert dan ook de tweede plaats behaald als Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en moest hierbij alleen Miss Etam voor laten gaan.

woensdag 1 mei 2013.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class