FEBO opent automatiek aan PC Hooft

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Opening automatiek PR-stunt voor nieuwe huisstijl
Donderdagochtend 26 november heeft franchiseformule en snackketen Febo zonder vergunning haar 67ste vestiging geopend aan de Amsterdamse PC Hooftstraat. Het gaat om een pop-up automatiek waar in eerste instantie alleen kroketten worden aangeboden. “Hier kunnen alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten komen halen om bij te komen van het shoppen”, aldus Febo. Tijdens deze opening heeft Febo bekend gemaakt dat ze de huisstijl gaan veranderen, als onderdeel van hun ingrijpende herpositionering. De opening van deze pop-up automatiek diende als PR-stunt om landelijke aandacht te genereren voor de vernieuwde huisstijl en de automaat zal dus maar een aantal dagen blijven.

Febo heeft onder andere de kleuren van de huisstijl veranderd om op die manier een luxere uitstraling te krijgen. ‘Het sluit beter aan de op de kwaliteit van onze producten’, aldus Febo. Het geel in de huisstijl maakt namelijk plaats voor ‘wit met een rode rand’.  Naast de kleur zal bij de meeste vestigingen ook de groene pay-offtekst ‘Febo de lekkerste’ worden aangepast. Daarnaast zal Febo ook de verpakkingen veranderen. De gele plastic bakjes worden vervangen door kartonnen bakjes. Deze nieuwe verpakkingen zijn getest op drie locaties en ze dragen bij aan de nieuwe ´look and feel´ van de nieuwe febo-formule. Er komen ook foto’s van de producten te hangen in de vernieuwde vestigingen om daarmee de kwaliteit van het assortiment te benadrukken.

Eind november wordt in alle 66 vestigingen de nieuwe huisstijl doorgevoerd.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class