Focus Scheer & Foppen op long tail

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Electronicaformule Scheer & Foppen richt zijn pijlen op long tail. Dit gaat gepaard met een afname van het aantal artikelen in de fysieke winkels. Directeur Goossen Foppen kwam tot de conclusie dat grote hoeveelheden aan artikelen in de winkel niet nodig zijn. Foppen zegt hierover: “Via iDesks, grote touchscreens die in de winkel opgesteld staan, is het volledige assortiment raadpleegbaar. Op die manier vervolgt de klant de oriëntatie die hij online al had ingezet.”

Zodra de kinderziektes in de pilot store in Almere verholpen zijn, rolt de elektronicaketen het concept stapsgewijs uit in de 65 andere vestigingen. Daarmee wordt Scheer & Foppen de eerste elektronicaspeciaalzaak die bricks en clicks combineert, beweert Foppen. “We zijn ervan overtuigd dat dit een succes wordt.”

dinsdag 14 februari 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3