Foodmaster maakt friettent

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Foodmaster heeft speciaal voor het festivalseizoen een tent ontworpen waarvan het zeil geen simpele kleur heeft, maar bestaat uit een afbeelding van frites. “Foodmaster staat voor de oer-Hollandse frituurcultuur”, zegt Chantal van der Meer, Marketing Manager van de formule Foodmaster. “Om dit uit te dragen worden er regelmatig ludieke gadgets in dit thema ontwikkeld. Hiermee willen we Foodmaster echt op de kaart zetten.”

“De tent is ontstaan vanuit het woord ‘friettent’ dat door veel mensen wordt gebruik wanneer ze een frietje gaan halen. Een vette knipoog dus naar de traditie die wij als Foodmaster omarmen. De friettent is een musthave voor de echte snackfan, maar hij is ook erg praktisch. De tent is door het ontwerp makkelijk terug te vinden op een camping of festivalterrein. Niet alleen door de frites, maar ook vanwege het feit dat het een limited edition is waarvan slechts 100 exemplaren zijn gemaakt. De friettent is een pop-up tent. Handig op te zetten en op te vouwen.”

De friettent is tot stand gekomen in samenwerking met Aviko. De tent wordt in Foodmasters door het hele land weggegeven. Ook loopt van 19 mei tot begin juni een winactie via de Facebook en Instagram van Foodmaster.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class