Foodwatch wordt actief in Nederland

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


De Duitse consumentenorganisatie Foodwatch is met één vestiging begonnen in ons land. In het thuisland is de organisatie al zeven jaar actief als waakhond voor de voedingsmiddelen. In ons land zal de Stichting als een onafhankelijke non-profit organisatie opereren. Ze zal daarbij extra letten op bereiding, werkwijze en informatievoorziening van fabrikanten in de levensmiddelenindustrie. Foodwatch vindt dat de consument het recht heeft om te weten wat er in de voedingsproducten zit. Die kennis kan aanmerkelijk beter vindt de organisatie. Klanten kunnen daarbij helpen door klachten over misleidende informatie op etiketten in te dienen.

Bericht uit de nieuwsbrief van dinsdag 19 januari 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3