Fortune hot drinks gaat verder als Fortune Coffee

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Ton van der Tang, algemeen directeur Fortune hot drinks, heeft op vrijdag 18 september jl. de nieuwe naam en huisstijl van het bedrijf gepresenteerd. Fortune hot drinks zal vanaf nu verder gaan als Fortune Coffee.

De Fortune-stijl had volgens van der Tang een upgrade nodig om te voldoen aan de waarde die zij willen uitstralen als koffiemerk. ‘’Ons kernproduct is koffie en dat er ook andere dranken en soepen te verkrijgen zijn, dat is bekend. De naam Fortune Coffee past het best bij onze nieuwe huisstijl’’, aldus van der Tang.

De presentatie van de nieuwe huisstijl aan alle fortune-ondernemers werd gedaan door middel van de onthulling van de nieuwe bestelbus en de koffiekar. De bussen hebben nu een frissere, eigentijdse uitstraling. Bussen die ouder zijn dan vijf jaar, worden vervangen om te kunnen voldoen aan alle nieuwe milieueisen. Op de nieuwe bussen wordt de nieuwe huisstijl toegepast. De nieuwe Fortune bussen zullen halverwege 2016 de weg op gaan. Ook worden alle producten en ingrediënten van de nieuwe uitstraling voorzien.

Eind 2015 zal de nieuwe Fortune website live gaan. Hierop krijgen de Fortune ondernemers een eigen regiopagina en later kunnen ook bestellingen online gedaan worden in de webshop.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class