Franchise 2020 – De nieuwe rol van de franchisegever en de franchisenemer

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchise Congres

Dit onderwerp komt terug in verschillende workshops tijdens Het Nationale Franchisecongres van 2 oktober a.s. De samenwerking tussen franchisegever en franchisenemer zal verharden, duidelijker worden. Heldere en transparante voorwaarden en afspraken laten minder ruimte voor interpretatie en discussie.

De franchisegever faciliteert de franchisenemer om de voordelen van lokaal ondernemerschap optimaal te benutten. De franchisegever zal nog meer worden afgerekend op ratio, op basis van daadwerkelijke toegevoegde waarde en minder kunnen leunen op loyaliteit.

Transparantie en afrekenen op toegevoegde waarde komt ook terug in de dagelijkse praktijk van de franchisenemer: de consument switcht moeiteloos tussen online en fysiek winkelen en doet aankopen bij Lidl en Abercrombie & Fitch. De franchisenemer moet een optimale prestatie leveren om de klant aan zich te kunnen binden, de kansen benutten als ondernemer die het filiaalbedrijf laat liggen.

Franchisegevers gaan in workshops met elkaar in discussie over deze onderwerpen. De workshops worden geleid door ervaren franchisegevers. Tussendoor zijn er presentaties van de trendwatcher des vaderlands Adjiedj Bakas en van Linda Keijzer, CEO van DA.

Deelname aan het congres is uitsluitend voor franchise- en formulemanagement. Klik hier voor meer informatie of om u in te schrijven.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class