Franchiseformule Nanny Nina succesvol in Dragons’ Den

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Tweelingzussen Jasmijn en Lyla Kok zijn de oprichters van oppasplatform Nanny Nina. Ze begonnen in 2010 onder de naam Oppas Madelief, maar omdat zij nu ook internationaal actief zijn hebben ze besloten verder te gaan als Nanny Nina. Ondertussen zijn ze actief in 22 steden in Nederland, België, Duitsland en Noorwegen.

Jasmijn en Lyla hebben de ambitie om de Uber onder de oppascentrales te worden, om zo ver te komen zochten ze naar financiële ondersteuning. Voor die financiële ondersteuning deden de zussen mee aan het programma Dragons’ Den, waarin beginnende ondernemers hun bedrijf pitchen aan vijf succesvolle zakenmensen met als doel hen te overtuigen om te investeren in hun bedrijf.

De pitch van Nanny Nina was een succes bij de Dragons’ Den, zakenmannen Shawn Harris en Pieter Schoen hebben besloten te investeren in het bedrijf. Ze hebben 20 procent van de aandelen gekocht voor €333.333. Dankzij deze investering kan Nanny Nina nu verder uitbreiden en gaan ze een van hun producten gratis aanbieden.

Franchise

Ze zijn gestart met een franchisemodel en zijn daardoor flink gegroeid. In 2019 hebben ze op twee na alle franchisenemers opgekocht. ‘’We hebben toch een andere visie op Nanny Nina dan de meeste franchisenemers. Zij vonden het vooral tof om een fijne baan te hebben. Wij willen flink groeien met ons bedrijf, daar gaan we voor.’’ Aldus Jasmijn Kok.

‘’Als een goede franchisenemer zich aanmeldt, willen we daar heel graag mee verder. Wij zijn fan van het concept franchise en het sluit ook aan bij onze kernwaarden. Om de juiste kandidaten te vinden hebben zij de voorwaarden voor kandidaten wat aangescherpt, zo hopen zij de juiste match te vinden om Nanny Nina te laten groeien.’’ Aldus Lyla Kok.

Bekijk het oppasplatform van Nanny Nina via deze link!

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class