Franchiseformule Popbar wil wereld veroveren

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

wafelpop - Popbar franchise

Stirixis, ontwikkelaar van winkelconcepten, heeft een nieuw retailconcept op de markt gebracht: Popbar. Het concept draait om ijsjes op een stok. De eerste Popbar is geopend in New York en breidt langzaam uit over de rest van de wereld. Zo wordt een tweede Popbar in Californië geopend en zijn er vestigingen geopend in Jakarta (4), Mexico (1) en Canada (1). Zuid Korea heeft ook al aangegeven graag mee te willen gaan in de Popbar-hype, aldus de ontwikkelaar.

“IJs op stok is fun, ‘easy to eat’ en aan te passen aan je eigen smaak”, aldus Stirixis. “Dip de ijslollies in pure, melk of witte chocolade en kies als topping pistache, hazelnoot of kokos. Het is een kindvriendelijk product en eveneens populair bij cateraars en op evenementen.”

De bedenkers zijn van mening dat de formule meer biedt dan alleen roomijs of waterijs op een stokje. Zo zijn er een aantal producten ontwikkeld voor op het stokje, waaronder de populaire wafel op een stok.

Het doel van Stirixes is dat er wereldwijd Popbars uit de grond schieten. Of en wanneer de formule naar Nederland komt is nog niet bekend.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.