Geert Bos: ‘’eismann blijft ondanks de coronacrisis doorgroeien’’

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op 1 oktober jl. is Geert Bos begonnen als franchiseadviseur bij eismann. Tijdens de coronacrisis zag hij juist nu de uitgelezen kans om bij deze franchiseformule aan de slag te gaan. ‘’Iedereen wil lekker eten en dit op een persoonlijke manier komen langsbrengen is júist nu ideaal’’, zegt Geert Bos.
Hoe kwam Geert Bos bij eismann?

Geert Bos heeft een achtergrond in de horeca en retail. Eerst heeft hij de middelbare hotelschool afgerond en is daarna doorgestroomd naar Small Business & Retail Management. Na zijn opleiding is hij als accountmanager aan de slag gegaan en heeft hij zonnepanelen verkocht. Geert Bos kan zijn werk- en studie ervaring nu perfect combineren  met zijn functie als franchiseadviseur.

Bezorging neemt toe 

‘’Ik vind het geweldig om met eten en drinken bezig te zijn. Door de coronacrisis is eismann met zijn goede kwaliteitsproducten nóg belangrijker geworden voor haar klanten en kan de formule doorgroeien’’, aldus Geert Bos. ‘’Consumenten laten steeds vaker producten bezorgen. Het ziet ernaar uit dat dit de komende jaren zo blijft en eismann past hier precies in.’’ 

eismann wil uitbreiden                                    

Geert Bos is enthousiast en actief bezig om de organisatie te leren kennen. De eerste drie maanden is hij bezig met zijn opleidingstraject. Meelopen met verkooppartners, acquisitie van nieuwe klanten, bezoeken bestaande klanten en meewerken op kantoor om de systemen te leren kennen. Vanaf januari is het opleidingstraject afgerond en kan Geert Bos gaan werken als franchiseadviseur. ‘’eismann wil vanaf volgend jaar nieuwe verkooppartners bij het concept laten aansluiten en doorgroeien als formule, dus mijn rol als franchiseadviseur kan gelijk goed worden benut.’’

Elke dag is anders

Welke eigenschappen heeft een potentiële eismann franchisenemer volgens Geert Bos nodig? ‘’Allereerst zijn dit goede communicatieve eigenschappen. Een eismann zal duidelijk het concept moeten kunnen vertalen naar de klant. Empathisch vermogen is een eigenschap wat een franchisenemer bij eismann moet hebben, hij moet zich kunnen inleven in de klant want elke klant is anders. Daarnaast is het de motivatie om de lat elke dag een stukje hoger te leggen, je onderneming te laten groeien’’, zegt Geert Bos. ‘’Als dit concept goed bij jou past, kom dan een kijkje nemen in de keuken. Loop een dag mee met een van onze verkooppartners!’’

Wil je ondernemen bij eismann? Vraag hier geheel vrijblijvend meer informatie aan.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.