Gouden tijden voor Spare Rib Express

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De coronacrisis zorgt in de markt van maaltijdbezorging voor een enorme omzetgroei. De omzet van de Spare Rib Express bezorgrestaurants is met 49% toegenomen sinds de quarantaine maatregelen van kracht zijn. Daarnaast scoort het bedrijf ook hoog op klanttevredenheid.

Sinds eind 2019 maakt Spare Rib Express gebruik van de feedback oplossing van Insocial. Op basis van NPS scores wordt de consument gevraagd zijn of haar ervaring te delen. “Het is opvallend hoe hoog de scores zijn de afgelopen weken, en dat terwijl het aantal ontvangen reviews is verdubbeld. Afgelopen week is het aantal zelfs verdrievoudigd”, aldus een woordvoerder van Spare Rib Express.

De positieve klantbeoordeling kan verschillende oorzaken hebben. “In deze ingewikkelde tijden is er een trend te zien waarbij we allemaal wat water bij de wijn doen of meer waardering hebben voor wat er wel is. Ook de afname in verkeersbewegingen speelt een belangrijke rol. Sinds de uitbraak van de pandemie zijn er 38% minder kilometers gereden (bron: Flitsmeister). Voorheen hadden de meeste negatieve reviews te maken met bezorgtijd.”

“Wij vragen onze consumenten om hun mening over de kwaliteit van de bezorging en die van de maaltijden zelf. Afgelopen weken scoorden we een 9.1 uit 3.458 reviews op bezorging en een 9.0 op de kwaliteit van het gerecht. Dat maakt ons en alle bezorgrestaurants super trots!” De landelijke overall score sinds de start met Insocial staat op een 8.2, geeft de Spare Rib Express woordvoerder aan.

Wil je meer weten over Spare Rib Express? Klik dan hier voor meer informatie!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class