GroenRijk co2 reclamefolder

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


GroenRijk is één van eerste retailorganisaties in Nederland die zijn reclamefolder voortaan CO2 neutraal en op FSC-papier laat drukken. Zo draagt GroenRijk op concrete wijze bij aan het tegengaan van de klimaatverandering.

De milieuvriendelijkere folders zijn het resultaat van een goede samenwerking van GroenRijk met andere partners, die zich in vakgebied goed hebben ontwikkeld. Deze partners hebben in hun proces circa 25% minder CO2 uitstoot weten te realiseren. De resterende CO2 die dan nog plaatsvindt wordt gecompenseerd door het ondersteunen van projecten die de CO2 uitstoot tegengaan.

Door te compenseren draagt GroenRijk op concrete wijze bij aan het tegengaan van klimaatverandering. Het reductieproject waarvoor GroenRijk heeft gekozen is de bescherming van de bossen in Kongo.

De eerste GroenRijk folder die, in een oplage van ruim 1,2 miljoen exemplaren, CO2 neutraal op FSC papier is gedrukt, ligt vanaf 4 januari op de deurmat bij de consument.

Bericht uit de nieuwsbrief van dinsdag 5 januari 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.