Haarlem groeit als winkelstad

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Haarlemse binnenstad
In de afgelopen tien jaar heeft Haarlem 6,5 miljoen bezoekers meer getrokken dan aan het eind van de jaren negentig, een stijging van zeventig procent. In 2002 startte de stad een promotiecampagne, die dus geslaagd te noemen is. Onlangs werd de stad uitgeroepen tot beste winkelstad van het land en de Kleine Houtstraat als leukste winkelstraat. Van elke 100.000 extra bezoekers per week is meer dan de helft afkomstig van buiten de regio Kennemerland. Door deze ontwikkelingen zijn de bestedingen in de Haarlemse binnenstad met een kwart toegenomen.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 13 april 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3