Handige Click&Collect-app voor winkeliers

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Vanaf woensdag 10 februari mogen consumenten bestellingen bij de winkel afhalen. Daarvoor moet dan wel een afspraak gemaakt worden. Met de Click&Collect-app van het Vakcentrum kunnen bedrijven dat zelf regelen.

Hoe consumenten ook bestellen, via een webshop, Whatsapp, Facebook, telefonisch… Op de persoonlijke ‘interpagina’ van het bedrijf kan de consument na het bestellen gelijk een afhaalafspraak maken. (De vereiste vier uur wachttijd wordt dan automatisch ingebouwd.)

“Uw belangrijkste producten kunt u direct al in de afsprakenplanner opnemen. Zo beschikt u in feite over een kleine webshop en wordt het bestellen voor uw klanten nog makkelijker. De Click&Collect-app is eenvoudig en goedkoop”, aldus een woordvoerder van Vakcentrum.

Het bedrijf bepaalt zelf op welke tijden het open is voor click en collect en hoeveel tijd het wilt reserveren voor een afhaalafspraak. Op de afsprakenpagina wordt ook het logo van het bedrijf toegevoegd. Wanneer een consument een afspraak inplant kan het bedrijf deze bevestigen via de app. Achter de schermen kan het bedrijf zien welke bestellingen daadwerkelijk zijn opgehaald.

Via dit formulier kunt u uw belangstelling kenbaar maken.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.