HEMA meest klantgerichtste offline retailer

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule HEMA is verkozen tot meest klantgerichte offline retailer. Dit is bekend gemaakt tijdens de Customer Centric DNA Awards. HEMA heeft de award nu twee jaar achter elkaar gewonnen. Coolblue won voor de tweede jaar achter elkaar de meest klantgerichte online retailer award.

De bedrijven worden door ongeveer 13.000 personen beoordeeld op hun klantgerichtheid. Zo worden er binnen twaalf verschillende sectoren awards uitgereikt. De beoordelingen van de respondenten worden gebaseerd op hun ervaringen met het bedrijf en daarbij wordt er nadruk gelegd op klantgerichtheid. Dit jaar was het thema ‘klantgerichtheid in een digitaal tijdperk’.

Tijdens de CCDNA Awards toonde Novio Research en BearingPoint een wetenschappelijke analyse over het thema. Daaruit bleek dat 47% van de Nederlanders vindt dat digitaliseren goed is voor klantgerichtheid van bedrijven en één op zeven Nederland vindt de online service zelfs beter dan de offline service. 60% wil dat bedrijven beter toegankelijk zijn.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class