Hema wint Award voor meest klantgerichte offline retailer

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bron foto: Out.Of.Home shops

Franchiseformule Hema heeft afgelopen donderdag de Customer Centric DNA Awards gewonnen. Daarmee is Hema uitgeroepen tot de meest klantgerichte offline retailer. Het was de vijfde editie van de Awards.

De CCDNA Award is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen kunnen winnen in Nederland. Bedrijven zijn beoordeeld door ruim 12.000 Nederlanders op klantgerichtheid. Er werden prijzen uitgereikt binnen twaalf verschillende secotren. D-reizen kreeg bijvoorbeeld de award voor ‘overall winnaar’, Coolblue ontving de prijs voor de beste online retailer en Hema de prijs voor beste offline retailer.

“Afgelopen jaar hebben we onze klanten nog meer dan voorheen op nummer 1 gezet. Het is dan prachtig om daar ook meteen de waardering voor te krijgen, een opsteker voor al onze medewerkers”, aldus Paul Havinga, executive director operations, franchise & international.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.