De werkzaamheden die vrij zijn gekomen binnen de franchiseformule, worden verdeeld onder het management team. Ook zullen er enkele werkzaamheden worden uitbesteed. “Het extern laten uitvoeren van werkzaamheden bevalt heel goed en is binnen onze organisatie meer regel dan uitzondering. Deze manier van werken houdt alle partijen flexibel en scherp. Iedereen doet waar hij goed in is. Op deze wijze kun je heel eenvoudig je accenten in je bedrijfsvoering verleggen en door professionals laten uitvoeren”, aldus Van der Kooi.
De plannen voor 2017 zijn ambitieus. Het profiel van de juiste franchisenemer wordt aangepast en er zullen diverse strategische samenwerkingen worden aangegaan. Er wordt samenwerking gezocht met een marketingbureau voor Koopplein-promotie in het algemeen en toepassing van social media in het bijzonder. Ook zal een volledig nieuw design van de website en een vernieuwde huisstijl worden gelanceerd.
(Op de foto: Kees-Jaap van der Kooi (links) en Henk Meijer (rechts))
Geef een reactie