Het nieuwe gezicht van Blz.

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Blz. Nieuwe uitstraling
Blz. heeft onlangs een nieuw gezicht gekregen. Wat blijft is de vertrouwde kwaliteit van Blz. en de ondernemers achter de formule. De bekende rode kleur van het logo maakt plaats voor een veelheid aan tinten, want: ‘Iedere bladzijde een eigen verhaal’. Dit is ook de nieuwe pay off van Blz. om het unieke karakter van elke Blz.-winkel te onderstrepen.

“Onze Blz.-winkel in Lunteren is pilotstore geweest voor de nieuwe uitstraling,” vertelt Janneke Voster van Boekhandel Voster met vestigingen in Lunteren en Dronten. “Andere Blz.-ondernemers die kwamen kijken waren erg enthousiast en wij krijgen van onze klanten positieve reacties op de verfrissingskuur. Doordat het logo uit een aantal kleuren bestaat, is het onderscheidend én heel goed te combineren met uiteenlopend etalagemateriaal.”

dinsdag 1 mei 2012.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3