Het verhaal van kersverse franchiseformule Toastable

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Toastable is een lunchroom met veel vaste klanten. De focus van de formule ligt op tosti’s. Bartjan Hendriksen, eigenaar Toastable, wil uitbreiden door middel van franchise. In het bovenstaande filmpje krijg je een impressie hoe het er aan toe gaat binnen een Toastable vestiging.
Lokaal bekend

Bij een Toastable vestiging komen verschillende soorten klanten. De een komt voor een snel ontbijt en de ander voor een uitgebreide lunch. Door de lokale bekendheid zijn er veel vaste klanten. Bestaande klanten hebben aangegeven blij te zijn met de persoonlijke behandeling die zij ontvangen.

De bestel en bezorg trend

Ondanks de negatieve impact van de coronacrisis zijn er ook kansen ontstaan. Zo nam het online bestellen van eten in het eerste kwartaal van 2021 toe met maar liefst 53 procent. Toastable zag deze trend tijdig en heeft hier op ingespeeld. Dit heeft geleidt tot een verdubbeling van de online bestellingen. De aanpassingen aan de coronacrisis zijn opgenomen in het bedrijfsproces van de formule. Zo kunnen franchisenemers een vliegende start maken in deze lastige tijd.

Ondernemen bij Toastable?

Toastable zoekt nog steeds ondernemers die graag een vestiging willen beginnen. Vanuit de formule wordt er ondersteuning geboden in de vorm van inkoopvoordelen, vooraf uitgewerkte bedrijfsprocessen, advies, op data gebaseerde inzichten in de markt en de gezamenlijke marketing.

Zie jij jezelf al aan het roer staan van je eigen Toastable zaak, of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vul dan gratis onderstaand formulier in voor meer informatie.

Ontvang gratis meer franchise informatie over Toastable!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.