Home Instead scoort hoog in tevredenheidsonderzoek

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De dienstverlening van Home Instead Thuisservice heeft een 8.8 gekregen. Feedbackonderzoeksbureau Starred heeft onder 1.587 klanten en mantelzorgers een onderzoek uitgevoerd. Hieruit komt naar voren dat de mantelzorgers zich ondersteund voelen. Ook blijkt uit het onderzoek dat 98% de organisatie aanbeveelt.

Home Instead Thuisservice vindt een inzicht in de ervaringen en behoeften van klanten en hun mantelzorgers essentieel. Hierdoor kunnen zij de klanten voorzien van een goede dienstverlening. Tijdens de pandemie ervaren de mantelzorgers nog meer druk. Home Instead heeft alles in werking gesteld om de thuiszorg door te kunnen laten gaan.

Vertrouwde medewerkers zorgen voor tevreden klanten

De medewerkers hebben een 9 gekregen. De factoren die zwaar hebben gewogen voor dit oordeel zijn de punctualiteit, betrouwbaarheid en oprechte interesse. Een persoonlijke match en zeggenschap over op welk tijdstip de zorg plaatsvind zijn hooggewaardeerde onderdelen. “Mantelzorgen is een zware taak, er wordt heel veel van je gevraagd. Uit de ervaringen van mantelzorgers blijkt dat wij hen kunnen ondersteunen, waardoor zij even ontlast worden en we samen invulling geven aan de wens van de senior om zo lang mogelijk thuis te wonen”, aldus Otto Mak, directeur Home Instead Nederland.

Persoonlijke aandacht

Volgens de mantelzorgers is de belangrijkste waarde die uit het onderzoek is gekomen het houden van rekening met de wensen en behoeften van klanten. Ook wordt de persoonlijke aandacht van de medewerkers richting de senioren erg gewaardeerd. Tot slot blijkt dat de ondersteuning aan mantelzorgers een belangrijke drijfveer is voor de klanttevredenheid.

Ontvang gratis meer franchise informatie over Home Instead Thuisservice!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.