Home Instead scoort hoog met klantwaardering

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Als ondernemer en zeker als franchisenemer, is het zéér belangrijk goed betrokken te zijn met de klanten die u heeft. Betrokken medewerkers leiden tot tevreden klanten en hoge klantwaarderingen. Dit blijkt uit nieuwe scores van Home Instead Thuisservice.

De klanten van Home Instead Thuisservice geven de formule een cijfer van 8,5 als totale waardering. Veel klanten benoemen specifiek de CAREGiver (zorgverlener) als reden om de formule aan te bevelen. Zorgverleners zijn een goed voorbeeld van medewerkers met aandacht voor de klant.

Door aanwezig te zijn en contact te blijven maken, leren klant en formule elkaar kennen. Hierdoor ontstaat er vertrouwen, wat ook weer de kans vergroot op een terugkomende klant. Een voorbeeld hiervan is het feit dat 91% van de klanten van Home Instead, het mogelijk acht te blijven wonen met de diensten van de formule. De NPS (Net Promotor Score) van Home Instead is +62, hoe hoger de NPS, hoe meer tevreden en loyaal klanten zijn.

Home Instead Thuisservice

Home Instead Thuisservice is een erkende niet-medische thuiszorgverlener voor senioren. Home Instead Thuisservice maakt onderdeel uit van Home Instead Senior Care, ’s werelds grootste dienstverlener op dit gebied en actief lid van the World Dementia Council. Home Instead Thuisservice in Nederland is een sterk groeiende organisatie met momenteel 33 vestigingen, van waaruit ruim 1.200 CAREGivers maandelijks meer dan 60.000 uur dienstverlening aan senioren leveren.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3

franchise-season-art-class