Hunkemöller wil uitbreiden in Duitsland

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Hunkemöller

Hunkemöller richt haar pijlen op Duitsland om daar het hardst te groeien, de keten heeft op dit moment in zestien landen verkooppunten. De formule wil begin 2016 op meer dan 250 verkooppunten zitten in Duitsland. Momenteel heeft Hunkemöller 180 eigen winkels in Duitsland en twintig shop-in-shops.

Hunkemöller heeft zich ten doel gesteld marktleider te worden in alle landen waar het actief is. In Nederland en België is het naar eigen zeggen al de grootste lingeriespeler. In Duitsland wil Hunkemöller binnen twee jaar doorgroeien naar de top drie.

Wereldwijd beschikt de lingerieketen met de donderdag geopende vestiging in het Duitse Würzburg over zeshonderd vestigingen. Het laatste land waar de winkelketen onlangs zijn deuren opende is Bahrein. Hunkemöller wil wereldwijd groeien via shop-in-shops in grote warenhuizen, third party webshops en franchiseformules.

CEO Philip Mountford maakte onlangs al bekend dat de doelstelling is om over negenhonderd winkels te beschikken. De afgelopen vijf jaar is het winkelbestand van de lingerieketen gegroeid van 315 naar de huidige zeshonderd vestigingen.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class