IJsvogelgroep neemt koopgedrag onder de loep

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Pets Place Zwaagdijk
De IJsvogelgroep, de organisatie achter de Pets Place dierenspeciaalzaken en groothandel VNK Pet Products, wil het online en offline koopgedrag van klanten onder de loep nemen.

De IJsvogelgroep bestaat uit de franchiseformule Pets Place en groothandel VNK Pet Products. Om inzicht te krijgen in het koopgedrag is gekozen voor de business intelligence (bi) oplossing QlikView. Deze kan informatie uit kassasystemen combineren met informatie uit de webwinkel.  Partner Abacus zal zorg dragen voor de training en implementatie. Met de realtime inzichten wil De IJsvogelgroep het succes van acties kunnen meten en moeten ook eigen merken en winkels gebenchmarkt kunnen worden ten opzichte van het totaal en de formule.

woensdag 1 mei 2013.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.