Intersport lanceert 360 graden marketingcampagne met speciale app

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Intersport introduceert in samenwerking met Adidas een 360o marketingcampagne met een app waarbij augmented reality wordt toegepast. Augmented reality is een unieke technologie waarbij content via een app geactiveerd wordt.

Door middel van deze Intersport-app is het nu mogelijk om zonder internetverbinding en zonder QR-code alle campagnetools tot leven te brengen. De franchiseformule introduceert hiermee een uniek concept waarbij online en offline kanalen met elkaar worden verbonden. Zo krijg je bijvoorbeeld een adidas-video te zien op het moment dat de etalages in de winkels gescand worden via de app en is de komende voetbalfolder voorzien van Intersport-bootranking. Indien de consument zijn/haar favoriete voetbalschoen selecteert, maakt diegene kans om de voetbalschoen te winnen. Ook is het mogelijk om in de winkel op de foto te gaan met een virtuele Arjen Robben. De Intersport app is nu te downloaden in de Apple- en de Android-appstore en Google Play. Na het downloaden van de Intersport-app krijgen consumenten de gelegenheid om hun gegevens in te vullen en zo een Intersport-waardebon t.w.v. €10,- te ontvangen.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.