Intertoys online in een nieuw jasje

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Intertoys, dat onlangs werd overgenomen door Alteri, heeft een nieuwe online omgeving. De nieuwe website komt uit de koker van Nextail, de innovatietak van Blokker Holding. Ook wordt er gewerkt aan nieuwe online omgevingen voor Blokker, Cook&Co en Xenos.

De nieuwe online omgeving van Intertoys is gemaakt uit een ‘mobiel eerst’ gedachte. Hiermee is o.a. de laadtijd van webpagina’s naar minder dan 1 seconde teruggebracht. Daarnaast is een volledig nieuwe zoekfunctionaliteit ontwikkeld, die de relevantie en snelheid van de resultaten moet verbeteren. Door het lanceren van de nieuwe online omgevingen, hoopt de speelgoedformule de conversie en het gebruiksgemak van de klant te verhogen.

Antoine Brouwer, managing director van Nextail, laat weten dat dit een complexe klus is. “Technologie, creativiteit en snelheid zijn de belangrijkste ingrediënten om de formules online tot een succes te maken. De veranderingen die Nextail met dit project voor de winkelformules in gang heeft gezet gaan ontzettend ver en sluiten goed aan bij de vernieuwingen die de formules op alle fronten in gang zetten”, aldus Brouwer.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website