Into Telecom verkocht door Van Dijk

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

janwillemvandijk
Oprichter en grootaandeelhouder Jan-Willem van Dijk heeft zijn belang in Into Telecom en Breda Marketing verkocht aan investeringsmaatschappij Foreman Capital en aan het bestaande directieteam: Frank van Rossum, Erik van Arkel, Eric van den Hatert, Ernstjan Nijsink en Jim Egging. Het management neemt een substantieel minderheidsbelang.

Van Dijk gaf tien jaar leiding aan het Telecombedrijf, dat vooral sterk is in de zakelijke markt. Zijn gezondheid noodzaakte hem een stap terug te doen. “Het feit dat het bestaande directieteam kan mee participeren én ik het bedrijf in (financieel) gezonde toestand goed achter laat, geeft mij een goed gevoel.”

Into Telecom bestaat uit circa 135 medewerkers, waaronder ruim 40 franchisenemers. Het klantenbestand bestaat uit ruim 5.000 klanten, waaronder tal van beursgenoteerde bedrijven, gemeentes, zorginstellingen en mkb-bedrijven. Breda Marketing is de rechtspersoon waarin Into Telecom haar eigen callcenter heeft ondergebracht. Voor Breda Marketing zijn circa 20 agents dagelijks actief om de agenda’s van de franchisenemers van gekwalificeerde afspraken te voorzien.

 

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class