Jamin en MultiVlaai gaan zakelijke markt bedienen met nieuw platform

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Jamin en MultiVlaai slaan de handen in een en starten het platform Traktatiepartner.nl. Eind deze maand moet het platform online komen. De winkelketens richten zich op bedrijven die hun personeel of relaties iets cadeau willen geven.

Het platform moet gaan concurreren met spelers als Greetz en Pimms. In het aanbod van Traktatiepartner.nl zitten taarten en vlaaien van MultiVlaai en zusterketen Limburgia. De paaseitjes, chocoladeletters en bonbons komen van Jamin. Het is echter de bedoeling dat ook andere partijen zich gaan aansluiten bij het platform. Zo is de verwachting dat op korte termijn een samenwerking wordt aangekondigd met landelijk opererende bedrijven op het gebied van bloemen en Wijn.

Eigenaar Steinkamp, eigenaar van het nieuwe platform, hoopt op langdurige partnerships en abonnementen met relaties. “Samen met de klant kunnen we aan de hand van vooraf afgesproken budget een jaarplan maken en perfect invullen op welke momenten een traktatie kan worden ingezet.”

Steinkamp ziet als onderscheidend vermogen en daarmee groot voordeel ten opzichte van aanbieders dat Traktatiepartners.nl gebruik kan maken van tweehonderd fysieke verkooppunten. “Onze winkels zijn niet alleen distributiepunten maar ook service-units, en dus altijd dichtbij.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class