Jamin lanceert nieuw shopconcept

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Jamin lanceert nieuw shopconcept in Leidschendam. Jamin wil met het nieuwe concept het ultieme snoepgevoel creëren.

De hoge gekleurde snoepwand met schepsnoep en de lollyboom zijn de eyecatchers van de winkel in Leidschendam. Hierdoor heeft schepsnoep een nog prominentere plaats gekregen in het assortiment en de uitstraling van de formule. Leon van Poelwijk, manager commercie & marketing, verwacht dat Jamin weer als een vernieuwde winkel gezien zal worden. Naast het al bekende Twizzl-ijsje van Jamin wordt nu ook Shakers ontwikkeld. Dit is een nieuw ijsconcept. Klanten kunnen dan in enkele stappen een eigen snoepijsje creëren. Jamin wil onderscheidend en uniek zijn in hun assortiment. Daarvoor wordt er veel inspiratie opgedaan in het buitenland. Het assortiment Amerikaans snoep groeit bijvoorbeeld steeds verder door unieke en aparte snoepvarianten toe te voegen. Zo bieden ze bijvoorbeeld ’s wereld grootste gummyberen of een gummy python van twaalf kilogram aan. De winkel in Leidschendam biedt naast snoepgoed ook internationale frisdranken uit verschillende landen aan en er komt een Multivlaai shop-in-shop in de winkel. Het nieuwe shopconcept zal de komende tijd op diverse plekken in het land worden uitgerold.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class