Vroom koos onder andere voor Johnny’s Burger omdat de formule Halal hamburgers in het assortiment heeft. ‘’Ik ben zelf geen moslim maar een groot deel van de mensen in mijn wijk wel. Halal vlees sluit goed aan bij de wensen van de omgeving en is voor alle bevolkingsgroepen toegankelijk’’, aldus Vroom. De lage investeringskosten en de vrijheid bij het inrichten van de zaak waren belangrijke redenen voor het kiezen voor Johnny’s Burger. De franchisenemer ervaart het ondernemerschap als zeer intensief. ‘’Je gaat ermee slapen en je staat er mee op. Gelukkig krijg ik veel ondersteuning van collega’s, we hebben een groepsapp waar direct advies wordt uitgewisseld’’, aldus Vroom. Daarnaast heeft de franchisenemer een paar collega’s in de directe omgeving waarbij materiaal geleend kan worden als er een tekort is.
Ondanks dat Vroom nog maar enkele weken geleden gestart is als franchisenemer zijn er al wel concrete toekomstplannen. ‘’In samenwerking met mijn collega’s van de franchiseorganisatie wil ik in de toekomst de kaart uitbreiden, het assortiment richten op jonger publiek en door middel van facebook acties inspelen op de omgeving’’. De franchisenemer ziet op termijn kansen om samen met zijn broer een tweede filiaal te gaan openen. ‘’De franchiseorganisatie is zeer behulpzaam met het opstarten van een vestiging en het vinden van de juiste locatie’’, aldus Vroom.
Geef een reactie