Jumbo introduceert ‘allerslimste kooplabel’

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

jumbo winkel

Jumbo komt met een nieuwe prijsaanduiding. Met ‘het Allerslimste Koop’ assortiment legt de keten een aantal huismerkproducten voor een vaste lage prijs in het schap.

Deze producten van Jumbo huismerk zijn van ‘topkwaliteit voor een vaste lage prijs’, stelt de Veghelse supermarktketen woensdag in een aantal paginavullende advertenties in dagbladen.

Het assortiment bestaat onder andere uit verschillende soorten producten zoals het 3-laags extra zacht en sterk toiletpapier, de in zonnebloemolie voorgebakken patat frites of wilde zalmfilet met MSC-certificaat. Klanten herkennen de Allerslimste Koopproducten aan de opvallende gele wimpel op de verpakking.

Met het nieuwe sub-label onder het huismerk werkt de nummer twee supermarktketen wederom verder aan zijn prijsimago. De reden hiervan is dat Jumbo door sommige klantengroepen – met name in nieuwe marktgebieden – als te duur wordt ondervonden

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class