Jumbo ziet groeikansen in Nederland

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule Jumbo is nog niet van plan om te globaliseren en wilt eerst nog groeien in Nederland. Voordat de formule naar het buitenland exporteert, willen ze eerst huidige vestigingen zo goed mogelijk optimaliseren. Chief customer officer Colette Cloosterman zegt tegen Management Team: “Ik heb bij HEMA gezien dat naar het buitenland gaan een heel gedoe is. Het is heel prettig dat we alle winkels, ook diegenen die we al hadden, aandacht kunnen geven.”

De formule wilt eerst de productie op de winkelvloer opvoeren. Jumbo en La Place zullen binnenkort een gezamenlijke concept uitbrengen waarbij beide formules gecombineerd worden.

“Meer klanten zullen nu gaan denken: ik wist niet dat het kon, eten in een supermarkt”, zegt Cloosterman. Het concept zou op vijf locaties in binnenstedelijke gebieden worden geïntroduceerd.

 

 

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class