Kaldi Apeldoorn representeert als eerste nieuwe stijl

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

“Onze koffie- en theebeleving is nog tastbaarder gemaakt, nog proefbaarder!” aldus grondlegger Kaldi koffie & thee Hans Tietema.  In de nieuwe winkel aan de Paslaan in Apeldoorn is letterlijk en figuurlijk alles  ingericht om de Kaldi-winkelier hét theater te bieden waarin zijn voorstelling – de voorstelling van koffie en thee – optimaal tot zijn recht komt. En waar het publiek met volle teugen kan genieten.

Hans Tietema, de grondlegger van de Kaldi-keten, nuanceert: “Het is nieuw, zeker, maar dan wel nieuw dat teruggrijpt naar onze oorsprong, nu al weer bijna vijftien jaar geleden. De insteek was toen al de pure individuele koffie- en theebeleving in een mix van horeca- en winkelsetting. Dat is gebleven, sterker nog, dat individuele – denk aan de talrijke verschillende zetmethodes – is er alleen maar persoonlijker op geworden.”

Beleving
Teruggrijpen op de oorsprong, is dat niet een tikje vreemd, gegeven het feit dat veranderingen zo’n beetje over elkaar heen lijken te duikelen? Tietema: “Juist die veranderingen, neem alleen al de invloed en de rol van internet, hebben ons doen teruggrijpen op onze oorsprong, de beleving dus. Want juist door de groei van het online shoppen is het zaak dat offline, dat je winkel dus een feest van ervaring is, een feest van beleving is.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class