Klantgerichtheid centraal bij Baderie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Baderie
De traditionele detailhandel in sanitair is ten dode opgeschreven als niet de nodige veranderingen doorgevoerd worden. Dat stelt Jeroen Valk van IGM Holding, marktleider op het gebied van sanitairformules in het mkb. De franchiseformule van Baderie voldoet aan de eisen, aldus Valk.

Hoewel samenwerking voor de sector belangrijk is, richt Baderie zich op de detaillist die de richtlijnen op het gebied van klantgerichtheid volgt. De `customer journey` is heel belangrijk, dan moeten retailers de klant al aan zich weten te binden. De kwaliteit van de presentatie in showrooms en de prestaties van zowel sanitair als de installatie, moeten foutloos zijn.

Nederland telde in 2008 775 sanitair showrooms. Nu telt ons land volgens Valk 375 goede showrooms, waarvan 125 ongebonden. Er zijn diverse franchiseformules met elk een eigen doelgroep en marktbenadering. Bad & Body heeft 12 vestigingen, Baden+ 3, Bad in Beeld 25, Baderie 50, Brugman Keukens en Badkamers 33, Grando 10, Mijn Bad 132, Sanidirect 7, Sanidrome 28, Sanitiem 21 en Wooning 6.

Bron: RetailActueel

dinsdag 19 juli 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website