Koffierage helpt Simon Lévelt

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Simon Lévelt
Koffie is weer hip en daar pikt Simon Lévelt een koffieboon van mee. Het viel lange tijd uit de gratie bij de jongeren maar door de komst van Senseo en Starbucks-achtige formules is daar verandering in gebracht. Het negatieve imago van vroeger dat koffie ongezond zou zijn is ook verdwenen. Hoewel de formule maar twee varianten koffiepads in zijn assortiment heeft, komen er toch steeds meer klanten in de winkel. De meesten komen echter voor specialiteiten, bonen, versgemalen en koffie voor andere zetsystemen. Daarnaast is er een verschuiving van het gebruik van de meest gebruikte zwarte thee naar meer andere soorten. Simon Lévelt bestaat al vanaf 1817 en heeft nu ongeveer veertig vestigingen in Nederland en België, merendeels geleid door franchisenemers.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 13 april 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class