Koopplein.nl vernieuwt website

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Achter de schermen van Koopplein.nl is ruim een jaar aan de nieuwe website gewerkt. Een megaklus, gezien de omvang van de website, die 266 lokale varianten heeft en honderdduizenden advertenties bevat van particulieren en bedrijven.

Het opvallendst is de vernieuwde huisstijl. Het blauw en groen is gehandhaafd, maar de website is qua ‘look and feel’ veranderd, waardoor een rustiger, overzichtelijker beeld ontstaat. De meeste aanpassingen zijn echter niet direct zichtbaar. “De basis van de oude website was te gering om op door te bouwen. De nieuwe website is vanaf de basis opnieuw opgebouwd. Er is rekening gehouden met toekomstige ontwikkelingen en nieuwe toepassingen”, aldus Kees-Jaap van der Kooi, algemeen directeur van Koopplein.nl. Door de vernieuwing zijn de gebruiksmogelijkheden vergroot. Zo kunnen aanzienlijk meer foto’s in rubrieksadvertenties worden geplaatst en kan in de zoekfunctie nu worden geselecteerd op nieuw of gebruikt en particulier of bedrijf. De circa 80 licentienemers van de formule kregen vorige week al een voorproefje van de nieuwe software. Ook zij profiteren van de innovaties, want de beheersfuncties zijn eveneens uitgebreid en verbeterd.

dinsdag 9 juli 2013.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class