Koopplein.nl werft met hulp van gebruikers

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Kooplein.nl
In de aanloop naar het Europees kampioenschap voetbal is Koopplein.nl een wervingscampagne gestart voor nieuwe licentienemers. De organisatie kiest daarvoor een opmerkelijk marketingtool: de inzet van eigen gebruikers als ambassadeur voor de formule. Gebruikers die een mogelijke kandidaat voor de exploitatie van een eigen Koopplein tippen, kunnen duizend euro verdienen.

“Duizenden mensen gebruiken Koopplein dagelijks. Zij kunnen als geen ander vertellen hoe het werkt. Iedereen kent in zijn of haar netwerk wel personen die graag een eigen onderneming willen starten. Wij vragen iedereen om die mensen op Koopplein te attenderen of ons in te seinen als ze iemand weten die interesse heeft in een eigen Koopplein. Leidt die gouden tip tot een ondertekend contract, dan krijgt de tipgever van ons duizend euro”, licht algemeen-directeur Kees-Jaap van der Kooi de actie toe.

woensdag 5 juni 2012.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website