“Gasten willen vers, gezond en duurzaam eten”, aldus Maaike Huibers, marketeer bij FFC. Met het burgerconcept spreekt Kwalitaria een nieuwe doelgroep aan. De burgers worden gemaakt met vers gehakt van MRIJ-runderen. De formule kiest voor dit Hollands ras vanwege de smaak, de kleinschaligheid en de duurzaamheid. “Samen met een gezondere saus en biologisch brood van Hollandse bodem proberen we met de burgers in te spelen op de behoeftes van gasten.” Met behulp van een Tv-commercial, een online campagne en lokale ondernemers vertelt Kwalitaria het verhaal achter de burgers.
Volgens Huibers, heeft Kwalitaria een duidelijke strategie: “We willen als formule graag voorop lopen. Het nieuwe burgerconcept bewijst dat en is nu ook beloond met een mooie prijs. We hebben de afzet van de Kwalitaria burgers dit jaar met 70% zien stijgen. Ook zien we een significante stijging in onze naamsbekendheid en de bezoekintentie. Als formule moet je continu bezig zijn met de steeds veranderende behoeften van de consument om succesvol te blijven.”
Is het franchisen bij Kwalitaria iets voor u? Klik hier voor meer informatie.
Geef een reactie