“Binnen Kwalitaria 4.0 willen we echt het fastcasual gevoel neerzetten”, aldus Boone. “Zo zijn er diverse zitjes, introduceren we foodsharing en bieden we authentieke snacks zoals dat vroeger ook ging. Denk aan een redelijk breed assortiment waar hele families terecht kunnen voor wat lekkers en verantwoord eten van duurzame afkomst. We willen als kwaliteitsformule af van het slechte imago wat nog vaak aan de cafetaria kleeft. Natuurlijk mag je ook nog steeds een frikandel komen eten, maar bij Kwalitaria kan je bewust kiezen, er is voor ieder wat wils. Zo hebben we met de Mrs. Bullette een lichtere, vrouwelijke variant van onze mannenburger The Bull. Daarnaast hebben we een plofkipvrije kipburger en een vegetarische tomatenburger. Later volgen nog een vis- en een kinderburger.””
De vestiging wordt de enige company owned store waarin ideeën direct getest kunnen worden en ondernemers trainingen kunnen krijgen. “Met ons hoofdkantoor zitten we straks letterlijk en figuurlijk boven op de business. En daarmee komt een grote wens in vervulling.” aldus Boone.
Geef een reactie