De awards worden jaarlijks uitgereikt en zijn gebaseerd op onderzoek binnen het GfK consumentenpanel. Gasten beoordeelden 68 foodformules op de onderdelen Beleving & Gastvrijheid, Kwaliteit & Prijs en Loyaliteit. Kwalitaria scoort op alle aspecten sterk. Met een overall score van 7,88, is dit weer iets hoger dan vorig jaar. Samen met Spare Rib Express behoort Kwalitaria tot de best beoordeelde Fastservice formules. Kwalitaria scoort vooral goed in de categorie Beleving & Gastvrijheid.
Volgens Martijn Boone, marketing manager bij het moederbedrijf ffc, heeft Kwalitaria een duidelijke strategie als het gaat om innovatie. “Onze franchise ondernemers willen graag voorop lopen. Recente ontwikkelingen als de opening van de eigen pilotstore en het nieuwe burger- en brood concept bewijzen dat. Als formule moet je continu bezig zijn met de (steeds veranderende) behoeften van de consument. Kwaliteit is daarbij leidend.”
Geef een reactie